

Bérelhető mozdonytípus
Class 47 ( 92 70 0047 375-5 )
- Sorozat: 47
- Becenév: Falcon
- Származás: Egyesült Királyság
- Gyártó: Brush
- Gyártásban: 1962-1968
- Hajtás: dízel-elektromos
- Dízelmotor: Sulzer 12LDA28-C
- Fékrendszer: Davies&Metcalfe
- Tengelyelrendezés: C0'C0'
- Névleges teljesítmény: 1 920 kW
- Engedélyezett sebesség: 120 km/óra
- Hossz: 19 380 mm
- Szélesség: 2 690 mm
- Magasság: 3 900 mm
- Szolgálati tömeg: 125 t

Bérelhető mozdonytípus
Class 86
Műszaki adatok

Class 86 (92 55 0450 009)
- Sorozat: 86
- Becenév: Konzerv
- Mozdony típusa: Elektromos 25kV AC felső
- Gyártó: British Rail Doncaster Works English Electric at Vulcan Foundry
- Gyártásban: 1965-től 1966-ig
- Készült: 100 db
- Indító vonóerő: 258 kN
- Állandó vonóerő: 182 kN tehervonati áttétellel
- Teljesítménykimenet: 3600 LE és 5000 LE között
- Vezérlés: Nagyfeszültségű primer fokozatkapcsoló
- Vontató motorok: AEI 282 BZ
- Marokcsapágyas egyenáramú vegyes gerjesztésű motorok
- Motorok összteljesítménye 2970 KW (4040 LE)
- Legnagyobb sebesség: 75-110 mph
- Kerék konfiguráció: Bo-Bo
- Hossz: 17 830 mm
- Szélesség: 2 620 mm
- Magasság: 3 700 mm
- Szolgálati Tömeg: 84 t
- Legnagyobb sebessége: 100km/h
- Legnagyobb dinamikus fékerő: 665 kN
Előnyei
- Alacsony beszerzési költség
- Magas kora ellenére még további 10-20 év üzemi időt elvisel
- Üzemeltetési tapasztalat
- Egyszerű technikai kialakítás
- Magas megbízhatóság
- Csatolt közlekedtetés esetén magas vontatási teljesítmény alacsony költségen
Hátrányai
- Transzformátor hűtőrendszer relative alacsony kapacitású a megnövelésére megvalósított megoldások léteznek
- Gumibetétes keréktárcsák monoblokkra cserélhető
- Személyvonati áttételezés tehervonatira cserélhető
- Vezetőállás komfort idejétmúlt korszerűsítésére megvalósított megoldások léteznek

Bérelhető mozdonytípus
Class 56
Műszaki adatok

Class 56 (92 55 0659 001)
- Sorozat: 47
- Becenév: Melák
- Származás: Egyesült Királyság
- Gyártó: Electroputere, Romania BREL Doncaster BREL Crewe
- Gyártásban: 1976 - 1984
- Készült: 135 db
- Hajtás: Dízel-elektromos
- Dízelmotor: Ruston-Paxman 16RK3CT
- Fékrendszer: Davies&Metcalfe
- Tengelyelrendezés: C0'C0'
- Névleges teljesítmény: 2 424 kW
- Engedélyezett sebesség: 130 km/h
- Hossz: 19 350 mm
- Szélesség: 2 790 mm
- Magasság: 3 890 mm
- Szolgálati tömeg: 125 t
- Tengelyelrendezés: Co'Co'
- Tüzelőanyag-készlet: 5228 l
- Hűtőfolyadék-készlet: 1400 l
- Kenőolaj-mennyiség: 545 |
- Legnagyobb sebesség: 128 km/h
- Fajlagos fogyasztás: 220 g/kWh
- Vonóerő: Indító 275 kN. Állandó. 240 kN (27 km/h)
- Dinamikus fékezőerő: 588 kN
Előnyei:
- Alacsony beszerzési költség
- A régió legerősebb dízel-villamos mozdonya
- Üzemeltetési tapasztalat
- Magas megbízhatóság

Bérelhető mozdonytípus
LDE 2100
Műszaki adatok

LDE 2100
- Gyártó: SLM, Sulzer, BBC(Eredeti); Electroputere Craiova (Licenc)
- Gyártásban: 1959-1993
- Darabszám: 2496 db
- Tengelyelrendezés: Co'Co'
- Nyomtávolság: 1435 (1524) mm
- Hajtókerék-átmérő: 43,5 hüvelyk
- Teljesítmény: Névleges 1397 kW
- Engedélyezett legnagyobb sebesség: 100 (120) km/h
- Ütközők közötti hossz: 17000 mm
- Forgócsaptávolság: 9000 mm
- Hajtás: dízel-villamos
- Vonatfűtés: nincs
- Erőátvitel: villamos

Bérelhető mozdonytípus
M62
Műszaki adatok

M62
- Bevenév: Szergej
- Gyártásban: 1965–1974
- Tengelyelrendezés: Co'Co'
- Nyomtávolság: 1435 mm / 1524 mm
- Hajtókerék-átmérő: 1050 mm
- Indító vonóerő: 370 kN
- Teljesítmény: Névleges 2000 LE / 1472 kW
- Engedélyezett legnagyobb sebesség: 100 km/h
- Ütközők közötti hossz: 17 550 mm
- Magasság: 4493 mm
- Szélesség: 2950 mm
- Forgócsaptávolság: 8600 mm
- Tengelytáv forgóvázon belül: 2100 mm
- Szolgálati tömeg: 116,5 t, 3%-os tűréshatárral
- Legnagyobb tengelyterhelés: 194 kN
- Legkisebb pályaívsugár: 100 m