Bérelhető mozdonytípus

Class 47  ( 92 70 0047 375-5 )

  • Sorozat: 47
  • Becenév: Falcon
  • Származás: Egyesült Királyság
  • Gyártó: Brush
  • Gyártásban: 1962-1968
  • Hajtás: dízel-elektromos
  • Dízelmotor: Sulzer 12LDA28-C
  • Fékrendszer: Davies&Metcalfe
  • Tengelyelrendezés: C0'C0'
  • Névleges teljesítmény: 1 920 kW
  • Engedélyezett sebesség: 120 km/óra
  • Hossz: 19 380 mm
  • Szélesség: 2 690 mm
  • Magasság: 3 900 mm
  • Szolgálati tömeg: 125 t


Bérelhető mozdonytípus

Class 86

Műszaki adatok


Class 86 (92 55 0450 009)

  • Sorozat: 86
  • Becenév: Konzerv
  • Mozdony típusa: Elektromos 25kV AC felső
  • Gyártó: British Rail Doncaster Works English Electric at Vulcan Foundry
  • Gyártásban: 1965-től 1966-ig
  • Készült: 100 db
  • Indító vonóerő: 258 kN
  • Állandó vonóerő: 182 kN tehervonati áttétellel
  • Teljesítménykimenet: 3600 LE és 5000 LE között
  • Vezérlés: Nagyfeszültségű primer fokozatkapcsoló
  • Vontató motorok: AEI 282 BZ 
  • Marokcsapágyas egyenáramú vegyes gerjesztésű motorok
  • Motorok összteljesítménye 2970 KW (4040 LE)
  • Legnagyobb sebesség: 75-110 mph
  • Kerék konfiguráció: Bo-Bo
  • Hossz: 17 830 mm
  • Szélesség: 2 620 mm
  • Magasság: 3 700 mm
  • Szolgálati Tömeg: 84 t
  • Legnagyobb sebessége: 100km/h
  • Legnagyobb dinamikus fékerő: 665 kN


Előnyei
- Alacsony beszerzési költség
- Magas kora ellenére még további    10-20 év üzemi időt elvisel
- Üzemeltetési tapasztalat
- Egyszerű technikai kialakítás
- Magas megbízhatóság
- Csatolt közlekedtetés esetén magas vontatási teljesítmény alacsony költségen

Hátrányai
- Transzformátor hűtőrendszer  relative alacsony kapacitású a megnövelésére megvalósított megoldások léteznek
- Gumibetétes keréktárcsák monoblokkra cserélhető
- Személyvonati áttételezés tehervonatira cserélhető
- Vezetőállás komfort idejétmúlt korszerűsítésére megvalósított megoldások léteznek

Bérelhető mozdonytípus

Class 56

Műszaki adatok


Class 56 (92 55 0659 001)

  • Sorozat: 47
  • Becenév: Melák
  • Származás: Egyesült Királyság
  • Gyártó: Electroputere, Romania BREL Doncaster BREL Crewe 
  • Gyártásban: 1976 - 1984
  • Készült: 135 db
  • Hajtás: Dízel-elektromos
  • Dízelmotor: Ruston-Paxman 16RK3CT
  • Fékrendszer: Davies&Metcalfe
  • Tengelyelrendezés: C0'C0'
  • Névleges teljesítmény: 2 424 kW
  • Engedélyezett sebesség: 130 km/h
  • Hossz: 19 350 mm
  • Szélesség: 2 790 mm
  • Magasság: 3 890 mm
  • Szolgálati tömeg: 125 t
  • Tengelyelrendezés: Co'Co'
  • Tüzelőanyag-készlet: 5228 l
  • Hűtőfolyadék-készlet: 1400 l
  • Kenőolaj-mennyiség: 545 |
  • Legnagyobb sebesség: 128 km/h
  • Fajlagos fogyasztás: 220 g/kWh
  • Vonóerő:  Indító 275 kN. Állandó. 240 kN (27 km/h)
  • Dinamikus fékezőerő: 588 kN


Előnyei:
- Alacsony beszerzési költség
- A régió legerősebb dízel-villamos mozdonya
- Üzemeltetési tapasztalat
- Magas megbízhatóság

Bérelhető mozdonytípus

LDE 2100

Műszaki adatok


LDE 2100 

  • Gyártó: SLM, Sulzer, BBC(Eredeti); Electroputere Craiova (Licenc)
  • Gyártásban: 1959-1993
  • Darabszám: 2496 db
  • Tengelyelrendezés: Co'Co'
  • Nyomtávolság: 1435 (1524) mm
  • Hajtókerék-átmérő: 43,5 hüvelyk
  • Teljesítmény: Névleges 1397 kW
  • Engedélyezett legnagyobb sebesség: 100 (120) km/h
  • Ütközők közötti hossz: 17000 mm
  • Forgócsaptávolság: 9000 mm
  • Hajtás: dízel-villamos
  • Vonatfűtés: nincs
  • Erőátvitel: villamos 

Bérelhető mozdonytípus

M62

Műszaki adatok


M62

  • Bevenév: Szergej
  • Gyártásban: 1965–1974
  • Tengelyelrendezés: Co'Co'
  • Nyomtávolság: 1435 mm / 1524 mm
  • Hajtókerék-átmérő: 1050 mm
  • Indító vonóerő: 370 kN
  • Teljesítmény: Névleges 2000 LE / 1472 kW
  • Engedélyezett legnagyobb sebesség: 100 km/h
  • Ütközők közötti hossz: 17 550 mm
  • Magasság: 4493 mm
  • Szélesség: 2950 mm
  • Forgócsaptávolság: 8600 mm
  • Tengelytáv forgóvázon belül: 2100 mm
  • Szolgálati tömeg: 116,5 t, 3%-os tűréshatárral
  • Legnagyobb tengelyterhelés: 194 kN
  • Legkisebb pályaívsugár: 100 m